Follow | Dashboard


Hey.......

Entry | About | Credit


Hahaha Flashback ._.
Assalamualaikum & Hai.Awalkan aku bangun.Sebenarnya aku penat.Tadi kemarin aku sekolah.Lepas sekolah tu ada latihan rumah sukan lagi.Waduuu.Sudah lah banyak kerja rumah.Hmm,apa boleh buat.Jadi aku bangun la sekarang untuk buat kerja rumah tu.Sekarang jam menunjukkan hampir masuk jam 3.Hahaha xD Gilaaakannn.Kalau aku diTawau ni,sudah dimarah aku oleh mumy ku sebab bangun awal-awal.Sekarang aku otw buat sejarah (NOTA) Aku suka buat nota.Hahahaha x) Aku mahu buat maths tadi.Tapi lupa aku yang mana satu mahu dibuat.Semua macam bertanda.It's okey.Masa aku lagi untuk meniru.Puas sudah orang tiru aku.Flashback sikit.Ada mahu cerita kalau pasal maths ni.Dulu kalau aku di ST.Patrick, aku la orang yang paling suka meniru.Akulah yang paling bodoh maths.Tapi disini macam tiada yang boleh aku bawa bergantung hidup.Hahahaha x) Bukan riak aku mahu cakap yang aku pandai maths sekarang.Tidakkkkkkkkkkk ! Tapi semenjak aku disini,aku lebih fikir masa depan.Bukan aku mahu cakap yang kalau aku masih diTawau aku tidak fikir semua tu.Sekali lagi tidakkkkkk! Lebih matang la aku berfikir sekarang.Kalau mahu buat satu benda pun aku fikir bagus-bagus.Bukan macam dulu.Main bantai jak xP Aku buat entry ni sambil dengar lagu teman pengganti.Ingat terus aku si Airil.Mungkin sekarang dia tengah mimpi akukan.Hahahaha xD nonsen betul aku pagi-pagi ni.Hahahaha xD okey laaa.Mahu kasih habis dulu nota ni.Byeeee.Assalamualaikum :)

Older post / Newer post